- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡life ♡
Monday 4 November 2013 | 08:56 | 0 STAR(S)♡



 assalamualaikum semua . hai . agak berhabuk sikit blog ni . da lama sangat tak update . sorry ea . actually malas nak update . tak benda nak update HAHAHAH joking :) selama aku tak update banyak benda jadi . serious banyak benda kot  jadi . sebelum tu nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :) lambatnya aku wish kau . sorry sayang :* . okayyy semua tahu aku PMR victim right ? ramai tanya "macam mana pmr okayy ?" time melepak member member tanya . pegy kenduri orang tua tanya . tak de soalan lain ke ? bosan dengan soalan yang tak patut aku denga HAHAHAH . dengan muka senyum aku , aku jawab "okayyy je" dalam hati *senang lagi jawab UPSR . hahahaha . 

now aku nak cerita about life . its nothing except family and friends thats all ! tired being hurt laaa . naim ? aku tak tahu hidup dia sekarang macam mana and i don't care ! mus ? ohhh this shitt make me crazy ! dia fikir dia . dia tak fikir aku langsung . penat k penat nak tahan dengan perangai dia macam tu . bila aku screen capture text aku dengan mirul then letak dekat insta . mula laa dia balas balik . eerrggghhh ! ingat aku jealous laa gamba dia dengan awek dia tu ? tak jealous tapi sakit hati . menyirap je aku tengok tapi tak pe aku bukan couple dengan dia so GTH ! :) 

hari sabtu lepas ibu aku baru balik dari mekkah . actually mak aku nak hantar aku pegy johor . tapi aku tak tahu ape masalah bapak aku dia tak bagi pegy . errgghhh ! rasa macam nak bunuh diri . dah berape tahun aku simpan tapi tak terluah pun . idk why . sabtu malam tu baru terluah semuanya dekat shida . shida sorang faham aku . i need someone to take care of me but ...... forget it ! still remember someone cakap kat aku 'cari seseorang yang boleh terima baik buruk awak' but semua tak perfect right ? malas fikir pasal ni . kalau perasaan tu datang sendiri dengan cara yang betul why not ? HAHAHAHAH joke !

forget about love now aku nak bagi tahu yang hujung bulan 11 ni aku nak pegy singapura lagi ! yyyeeeaaayyyyy ! serious happy . ye laaa siape tak happy masuk USS dua kali lepas tu nak pegy naik marina bay sand lagi . OMG OMG OMG *bajetnyaaa . hahahaha . tahun ni banyak betul holiday aku . bulan 12 nak pegy . ipoh . perak . penang . kedah kalau jadi akhir sekali nak pegy langkawi pulak . HHAHAHAHA  who cares ? bukan duit aku kelua pun kan ? just fun and make it fun ! lupakan semua dengan mengembara seluruh malaysia . brunei je tak jejak lagi . one day maybe . actually singapura tu tak sure lagi . aku tak tahu sebab ape . but i will make sure it will be find . tapi pelik laa kalau tak jadi aku , angah and mak dah buat pasport . along and seha tenga nak buat . abah pulak nak renew . so ntahhh . jadi kot . harap jadi laa .

thats all . i will update you later . kalau rajin laa ehhh . :) take care and have a good day 


-Past- | -New-