- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡love ?♡
Friday 26 July 2013 | 10:12 | 0 STAR(S)♡

 

                                                                             




asslamualaikum . hi  hari ni aku nak cerita tentang love ? ape itu love ? *derr ni diary bukan sekolah . haha . tak salah kan ? aku pun tak tahu sangat pasai love love nii . maklum la tak merasai sepenuhnya . tapi cinta boleh ditafsirkan dengan sendirinya kalau kita rasa dengan hati . love nii macam macam jenis ada . jenis binatang pun ada . hahaha . kalau kita tak menghargai benda tu sendiri jangan nangis kalau kita terasa hilang sesuatu yang tak diperlukan . 





mecintai orang yang tak percaya kita walaupun kita dah lama kenal dia susah untuk terima sebab dia yang teramat kenal buruk baik kita . dia kenal perangai kita . tapi bila dia lebih percayakan orang lain dari kita rasa dia macam tikam diri sendiri . perit pedih . lagi lagi bila dia tuduh kita buat benda yang kita tak buat walaupun kita bersumpah dengan nama allah . tuhan je tahu sakit nya aku bila dia buat macam tu . even orang yang dia percaya tu duduk seblok dengan aku diorng tak selalu lepak . tak selalu cakap . sumpah sedih ! diorang nak cakap aku ape sekali pun aku tak kesah sebab aku tahu aku bukan macam tu and siapa diorang aku nak kesah ? tapi kau ? kau orang yang aku sayang . kau orang yang aku percaye . nii aku dapat . bukan aku tak dengar cerita pasai kau . macam macam wehh . tapi aku diam sebab aku nak kenal kau . aku nak buktikan ape yang diorng cakap tu salah tapi ....... pandai laa kau fikir . terlalu banyak kenangan kita  . kau ingat senang aku buang macam tu . sekali pun ada orang boleh buat aku gembira . benda tu takkan terlepas dari otak aku . kekadang aku terlampau rindu kau sampai aku menangis . aku nak text kau nak dengar suara kau . tapi ego aku terlalu tinggi . aku rindu nak dengar perkataan ' loveyou ' rindu nak dengar kau panggil aku ' sayang ' aku rindu masa kita buat jahat sesama . buat baik sesama . kau ada bila aku perlukan kau . jujur sekarang aku perlukan kan kau tapi ... tu semua mimpi . kau nak ke aku ? kau dah jijik dengan aku .  masa aku tulis nii aku teramat rindu kau . aku sayang kau . maaf kan aku buat kau macam tu . aku tak boleh terima dengan apa yang kau cakap . aku terkilan . kau mintak laa maaf sejuta kali pun benda tu aku ingat sampai mati . maaf kan aku sebab rindu kau . sayang aku percaya kalau kau milik aku kita akan berjumpa walau macam mana sekali pun . believe that !





dia ? dia yang aku tak kenal asal usul dari mana . tak kenal latar belakang keluarga datang dengan tiba tiba . curi hati aku tanpa izin aku . jujur aku sayang kau tapi hakikatnya ada yang menghalang antara kita . aku tak sangka aku boleh kenal kau . tak sangka boleh sayang kau . rindu kau . sememangnya aku tak sangka langsung . aku tak tahu macam mana kita boleh rapat sampai macam nii sekali . even aku bukan milik kau aku banyak sakit sebab kau . aku agak stupid bila still sayang kau . aku pun tak tahu datang dari mana perassan aku . bila kita keluar tak pernah kita tak gelak . kau pandai amik hati aku . kau happy kan aku . I'm surprised when you say "sayang , janji jangan tinggalkan i " I'm overwhelmed and I hope that no matter what so we do have with each other. very funny when you call me 'sakai' and I called you 'bapok'. hahahah . when  I do really love you the way we deal with when i'm said ' bapok janji jangan tinggalkan kan sakai ?' hahaha . kau tahu betape buruk nya aku bila tahan gelak . I still remember when we first began to know. You called me arrogant. and you try to avoid pouring me talk you proud. I still remember the way you main ' kenyit kenyit mata ' kat sekolah . macam macam cara kau buat nak amik hati aku . hahaha . tapi sayang . kita bukan memiliki . kau buat aku jatuh hati tapi bukan dengan cara yang macam orang lain . maafkan aku sayang kau . i thought you belong to me but the fact he is not ! i'm proud to be with you sayang even sometime like you're not mine . let me love and miss you . i don't know if you feel the same way what i feel to you , i hope so . 



*I miss the hand grip of you . serious talk ! we've like this when we going out together 




-Past- | -New-