- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡he mine ! only mine !♡
Sunday 5 May 2013 | 02:33 | 0 STAR(S)♡


hai boy . yess . you laa . saya rindu NAIM AZMI . sumpah sayang saya rindu kau sangat . aku tahu laa cuti tapi ..... ntah laa aku pun tak tahu . dalam masa yang sama aku sayang kau . seriusly aku tak tahu ape mimpi kau sweet habis dengan aku . ape mimpi awak sayang ? hmm. awak tahu , awak buad macam tu lagi buad saya takud hilang awak . :( . cukup laa dulu . jangan sekarang pun jadi lagi . tapii . ada setengah orang kata . ape yang kita takud mungkin tu yang akan jadi :(. hoii sayang i'm afraid of losing you again . saya takud awak pandang orang lain :( yaa . saya mengaku memang saya tak puas hati dengan apa yang dah jadi tahun lepas . sebab sekali saya benci sampai mampus saya benci . yaa . sayang tahu sayang pun curang tapi . ianya bermula dari awak jugak . bila saya perlukan awak . awak ada dengan saya ke ? tak kan . awak dengan 'DIA' . saya ? saya  awak abaikan . sebab tuu 'dia' hadir dalam hidup saya dan dia orang yang saya sayang . hmm. benda dah lepas right ? tapii saya still tak puas hati selagi ape awak dengan 'dia' dah buad kad saya . saya nak awak dengan 'dia' rasa apa yang saya rasa . lebih dari tuu . sebab sakit hati nii tak pernah hilang walau punn sekecil zarah sekali pun . hmm. banyak benda datang bila saya dengan awak . serabot , rimas semua ada . seksa tahu tak ? tapi kenape saya still sayang awak ? hmm. ntahh laa allah ada kan perasaan nii mesti bersebab mungkin . saya harap awak mungkin yang terakhir . yaa kita tak tahu ape yang akan jadi right ? tapi kita kena berdoa . terima kasih for everything . you always make me laugh every second , make me smile . make me feel you're the one for me . i just want you be mine ! just mine only ! no others ! i can't prove it with words but i can prove it by act . saya nak awak janji jangan tinggal kan saya for the second time . kita pegang dengan janji kita eeh sayang . 
I'm not perfect but I try to be perfect for you . iloveyou sayang  ILYMTYLM ! 


                                                             
  
iloveyou !


imissyou !


ineedyou !







-Past- | -New-