- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡ya allah :(♡
Saturday 6 April 2013 | 10:27 | 0 STAR(S)♡



ya allah . ape yang ujian kau bagi nii ? lepas satu satu . aku tak kuat nak hadap dengan semua nii . semua ni berkaitan dengan soal hati dan perasaan . kenape ehh ? aku tak kuat nak hadap semua ni sorang diri . aku asyik tak rasa sedap hati je pasal iera nii . kenape dia ? aku kenal dia ke ? kenape dia aku derita lagi ? cukup laa dengan ape yang kau dah bagi kat aku . tak cukup lagi ke wehh ?    siapa kau aku tak kenal lansung . tapi kenape kau ???


she was wearing a colored shirt merun !

aku nak kau tahu yang aku ni kuad cemburu ! puas ? ape kau rasa kalau aku buad dekat kau macam mana kau buad kat aku ? mesti sakit kan ? dah laa tuu wehhh . penat dengan permainan budak kau nii . boleh tak kalau kau tak wujud dalam hidup aku ? perempuan macam kau nii bersepah dekad luar . kau boleh amik memana lelaki kau nak . tapi kenape naim ? tak de orang lain kee ? 




aku benci orang macam kau nii ! aku rasa one day aku nak jumpa kau . aku nak tengok kau nii siapa ? siapa kau nak hancur kan hidup aku ! shittt ! aku tak tahu nak cakap ape dekad kau sebab hati aku terlampau sakit sangat dengan perangai haram kauu niii ! aku harap kau berubah laa ehh !





cincin tuhh :) - with muhd naim azmi ? wtf ! bahagia ke kau ? naim ada cakap pasal cincin tuh . tapi taku tak tahu kau yang pakai ! kau suka tengok air mata sekaum dengan kau jatuh ? perempuan jenis ape kau nii ? 
aku harap kau tak cari naim lagi . aku marah bukan sebab naim aku marah sebab perangai kau yang suka tengok orang derita ! kau bahagia laa dengan cincin kau tuu ! it's nothing right ? just a ring . but that make me want to kill you bitch !



she who does not wear hijab !








-Past- | -New-