- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡boleh saya putar kan masa ?♡
Friday 26 April 2013 | 00:02 | 0 STAR(S)♡

hai hai haii . baca tajuk kat atas tuu ? boleh tak ? mesti tak boleh kan ? tapi kalau boleh memang aku nak putar kan masa . sebab aku rindu 2012 . sumpah rindu bukan aku sorang je ramai lagi rindu tahun lepas . dalam percintaan memang aku tak suka . tapi kalau sekolah , kawan , memang awesome . sumpah tak tipu ! kelas kiteorng paling huru hara tahun lepas . sampai nama kelas  masuk meeting kod . pergghh ! tak nak famous lagii kan . haha . tapi yang buad kelas kiteorng terkenal mesti laa budak lelaki . kalau perempaun punn buad jahat dalam diam . hahahah



hah ! tu dia . nii tak penuhh sebab afieq crop sampai muka dia jee . hahah . yang sesat pakai baju sukan tu guru kelas 2JUJUR . dia punn kadang kadang masuk air jugak . selalu nya masuk air laa tapi bila exam dia dah macam bapak kad kiteorng . kalau kiteorng buad hal dia nasihat macam bapak nasihat anak . tu yang kekadang terharu jugak laa . ye laaa dia je tahan dengan perangai kiteorng . yang lain aku rasa tak kod .




lahaiii . sweet kan diorang ? haha jangan salah anggap . ni ketua and penolong 2 JUJUR yang paling best . dua dua selalu masuk air . faezah and zulhelmie . diorang bertanggungjawab dohh . series kalau kelas bising dia suruh diam . kiteorang pun diam . tapi kalau mood dia nak buad hal . hah ! memang huru hara laa jawab nyaa . lelaki lelaki punya hal , perempuan perempuan punya hal . tapi dua dua sekepala . tapi zul nii kalau dah marah sangat . sesiape pun tengok mesti takud . pernah sekali sebab ape ntahh dia marah . habis meja kerusi dia sepak . tak de siapa berani tegur dia . aku pun terkejut tengok diaa . ye laaa mana tak nyaa . tak pernah pun tengok dia marah cenggitu . kalau faezah pulak . dia nii kadang kadang sengal jugak . dia suruh diam banyak kali . tapi kiteorng still buad bising dia dah malas nak tegur . kalau ye punn dia jerit semua diam then bising balik . 

okayy nii adalah pelokan pelakon extra untuk kelas 2JUJUR . haha . dari kiri HANIEY NABILA , RAINATA IZLYNN , AFIQ HAZIQ AND AFEEQ AIMAN . diorng nii gila gila lagi lagi afiq haziq ada jee benda dia nak buad . buad tu laa ini laaa . macam macam ada . dia kawan baik dengan radzuan . afeeq aiman pulak dulu dia nii pengawas lepas masuk 2JUJUR dia jadi penganas hahah . sampai macam tu sekali woii . aku tak sure sangat sebab ape dia tak jadi pengawas . ada orang cakap dia kena lucut jawatan . ada dia cakap dia yang letak jawatan . ntaa laa aku pun tak tahu . kekadang dia nii cakap tak betul sangat . buad A cakap B . hah cenggitu laa . haniey pulak hah kau kalau dengar dia gelak . haduyy aku pun  tak tahu laa . dia nii masuk air masuk pasir semua ada . best kawan dengan dia . kekadang aku cerita dengan dia . macam macam laa pasal itu ini . dia memang senang nak berkawan . tapi aku awkward bila bermanja dengan dia . sebab aku tak pernah tengok dia manja dengan sesiapa . rainata pulak kitorng panggil rai jee . dia nii budak baru masuk sekolah awal tahun dalam bulan 3 or 4 lebih kurang cenggitu laa . baru je masuk dah ada kawan . sebab dia nii pereamah . aku still ingat bila ramai tahu dia nii pelakon semua pergi kad dia . hahah . semua nak tahu dia duduk mana . number dia . facebook dia . hahahha bila ingat balik lawak , kelakar and sedih pun ada . hmmmm .

pernah sekali tu aku ingat masa sejarah . kiteorng macam acuh tak acuh je nak belajar masa tuu . time tu cikgu azlini ajar . dia dah malas nak layan . dia ajar budak budak yang duduk depan je . yang belakang tu dia buad bodoh . lepas dia buad macam tuu kiteorng ape lagii buad hal masing masing laa . hahah .aku tak tahu ape perasaan cikgu time tuu . i'm sorry cikgu :) . paling best bila meja aku dengan amani sambung dengan meja haniey and fezah . hahaha . time tengah belajar ke time tak de cikgu aku lupa . aku , haniey , and faezah main fon . amani sorang je baca komik . haha ye laaa dia nii tak berani nak bawak fon pergi sekolahh . and ni salah satu sebab aku cakap penolong kelas 2JUJUR awesome .hahaha 
memori yang paling aku ingat bila aku kena denda dengan cikgu asma sebab duduk atas tiang depan kelas . hahah . maluu woii . aku sorang je perempuan dah laaa time tuu budak form2 nak keluar pergi rehat . sumpahhh maluuu yang lain semua lelaki . tapi okayy sebab diorng semua okayy diaorng ada jee dengan aku . aku ingat lagi time rehad ramai datang dekad gym sebab nak tengok budak kena denda . memori palingg rinduu bila naim datang bawak nugget bagi aku makan hahah . time tuu cikgu asmah suruh diorang beli makan . and cikgu punn pergi kantin sekali . aku ayat cikgu asma aku puasa bia hukuman tuu ringan sikit . hahah . 

hah tu jee laa aku mampu cerita kalau nak cerita panjang panjang sampai esok punn tak habis .yesss ! i swear to god that i really really miss 2012 . masa aku tengah tulis punn rasa nak nangis . sedihh woii . siapa tak rindu . aarrggghhhh ! tapi semua dah lepas and takkan ulang balik lagii . :( ni anatara ape yang jadi dalam kelas 2JUJUR !

mereka ! haniey arai faezah



budak huru hara . paling kecik and agak bising jugak laa . sekali dengar menjerit nanah telinga . hahah *gurau 

me with haineyy . nak pergi rehad sempat lagi amik gambar 


me with afiq haziq

ni laaa ape yang kiteorng buad masa sejarah :(


faeyzah denga afeeq aiman .

2012

me with arai :(


arai and afeeq aiman 

alahaiii andryy dah comel dah tuu . hahaha

hah nii laaa budak lelaki 2JUJUR yang masuk air . tengok muka dah tahu dahh . hahah

yess they are ! muka semua alahahiii *yang baju oren tu form1

time masa bilaa aku pun tak tahu . arai zul and afiq haziq

afiq haziq rai and faezah :)


dengan negro mana laa korang kutip amik gambar nii woi ? hahah hah tengok tuu ketua pun flyy sekali .

dia niii excited sangat nak sambut merdeka ! hahaha



mereka :(


boleh sesat alias kad tengah tuu *blurr sikit


okayy niii masa last day sekolah . rinduu :(

p/n*sorry kalau aku amik gambar tak mintak izin . ape ape punn 2JUJUR paling best !!




-Past- | -New-