- See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf - See more at: http://www.faqihahhusni.com/2012/09/tutorial-letak-lagu-di-blog-new-style.html#sthash.CgMlNgUJ.dpuf
Le'Moustache


♡kau dan aku ♡
Wednesday 6 February 2013 | 21:47 | 0 STAR(S)♡




                                                           hai muhd naim bin azmi . do you love me ? haha okay hari ni aku nak cerita kat blog aku pasal  kau dan aku . okay sayang iloveyousomuch . mula kau jadi crush aku sejak form 1 sebenarnya . haha .mesti kau dah tahu kan . makna tak nya setiap kali aku jumpa kau mesti "hai naim" kau pun "hai" laaa balik  . kelakar jugak kadang kadang tengok muka blurr or pelik kau tuu .  ye laa tiba tiba jeha ni tegur aku sebelum tak pernah pulak kan . hahah . bila cakap pasal dulu . kita satu sekolah rendah kan ? tapi aku langsung tak perasan kau biy . sikit pun tak . tapi pernah dengar nama kau . then bila masuk form 2 kita naik bas yang sama . and dalam bas tu jugak tukar tukar number , duduk sesama . agak lawak sebenar nya bila ingat balik . hahah . start tuu kita kenal then kita couple right ? kita bahagia kan biy , bahagia sangat sampai satu sesi petang tahu pasal kita . kau percaya aku , aku percaya kau kan biy . tapi kau khianat kepercayaan aku biy . kau curang . ye maybe aku tak de bukti tapi ramai orang nampak kau keluar dengan perempuan lain kat kajang . kau tahu tak sengsara nya aku bila aku dengar semua tuu .lepas kantoi setiap hari kau tak datang sekolah . ye laa dah ada awek baru mana nak datang sekolah lagi bila sekolah awek kau tu kat convent kan biy . tapi aku still sabar sayang kau lagi . aku bagi lagi peluang kat kau sampai 3 or 4 bulan . then aku tak tahan dengar sikap kau yang asyik mintak putus then aku lepaskan kau dengar cara 
baik . lepas beberape bulan kau kacau aku . memang tak laa kan dengar perangai kau macam tuu . kita ni macam .... tak tahu laa nak cakap . sebab kita ni macam sekepala sangat . 





okay bila mula sekolah (2013) kita satu kelas woii . masa tengok list nama tu memang terkejut sanagt laa kan . macam mana laa kita boleh satu kelas ? aku dah fikir macam macam dah time tuu . mesti akan ada something berlaku . finally . kita COUPLE ! ada je cara kau kan nak get back balik dengan aku . tanya kerja sekolah laa . pakai baju apa lahh . offer ajar aku math laa . macam macam kau punya akal kan biy . then kita bahagia dan ada jugak halangan datang dalam relaytionship kita kan biy ? tu biasa bagi aku . ianya lumrah sangat . allhamdulliah sekarang kita tersangat laa bahagia macam mana yang aku nak dan kau pun dah janji apa yang berlaku tahun takkan berlaku . aku lega dengar weyhh . aku harap relationship kita sampai bila bila insya'allah .  nota cinta : ILOVEYOU 


-Past- | -New-